Конкурс на посади психолога, дефектолога та вчителя лікувальної фізкультури Інклюзивно-ресурсного центру

  • 369

 

Оголошення про проведення конкурсу для призначення на  посади  психолога, дефектолога, логопеда та вчителя лікувальної фізкультури Інклюзивно-ресурсного центру Вільховецької сільської ради Тячівського району Закарпатської області. Подача документів триває до 5 січня включно.Фото без опису

Загальні умови

Найменування і місцезнаходження інклюзивно-ресурсного центру

«Вільховецький інклюзивно-ресурсний центр» Вільховецької сільської ради Тячівського району Закарпатської області

С. Вільхівці, вул. Центральна, 101

Перелік вакантних посад

Вчитель-дефектолог; (з посадовим окладом, надбавками, преміями згідно чинного законодавства);

практичний психолог; (з посадовим окладом, надбавками, преміями згідно чинного законодавства);

вчитель лікувальної фізкультури (вчитель-реабілітолог) (з посадовим окладом, надбавками, преміями згідно чинного законодавства);.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

  • копію паспорта громадянина України;

  • письмову заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;

  • копію (копії) документу (документів) про освіту із додатками;

  • копію трудової книжки;

  • письмову згоду на збір та обробку персональних даних;

  • мотиваційний лист довільної форми.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Документи приймаються з 12 серпня до 30 серпня 2020 року (8.00-17.00) за адресою: с.Вільхівці, вул. Центральна, 101

Місце, час та дата проведення конкурсу

 

Документи приймаються за адресою с.Вільхівці, вул. Центральна, 118 - ІРЦ.

За рішенням конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття вакантних посад педагогічних працівників комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Вільховецької сільської ради. Дата та час проведення конкурсу буде повідомлена додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Богаченко Євгенія Василівна

тел. 0673120413

bogachenkoevgenia@gmail.com

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

 

Для вчителя-дефектолога – вища педагогічна освіта за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія».

Для вчителя лікувальної фізкультури (вчителя-реабілітолога)– вища освіта, кваліфікація в дипломі «вчителя-реабілітолога», «реабілітолога», «вчителя з лікувальної фізкультури».

Для практичного психолога-вища педагогічна (психологічна освіта) ступеня магістра (спеціаліста).

2

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

 

Вимога

Компоненти вимоги

1

Якісне виконання поставлених завдань

Вміння вирішувати комплексні завдання

2

Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, офісну техніку

3

Особистісні компетенції

Вміння працювати в стресових ситуаціях

Професійні знання

 

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства в сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами

Міжнародні документи у сфері інклюзивної освіти.

Право дітей з особливими освітніми потребами (далі - ООП) на освіту в Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту».

Порядок організації інклюзивного навчання: у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 (зі змінами).

Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545 (зі змінами).

2.

Знання основ спеціальної педагогіки

Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.

Причини порушень психофізичного розвитку.

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно- рухового апарату.

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих дітей та дітей зі зниженим слухом).

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих дітей та дітей зі зниженим зором).

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення (в т.ч. з дислексією).

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з аутизмом.

Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.

Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.