Мовленнєві ігри по дорозі до дитячого садка

  • 716

Кожен ранок ви відводите свою дитину до дитячого садочка.  Щоб ваш шлях був цікавим та веселим, ви можете використати такі ігри для розвитку мовлення: 

Фото без опису

«Що з чого складається?» Стілець складається зі спинки, сидіння та ніжок. Сорочка складається з рукавів, комірця, кишень та ґудзиків.

«Хто ким був раніше?» Курочка була раніше курчатком, а ще раніше яйцем. Риба була раніше мальком, а ще раніше - ікринкою. Яблуко раніше біло квіточкою.

«Що загального?» Що загального може бути в яблука та кубика? Вони можуть бути червоними. Що загального у ялинки та кактуса? В них є голки. Що загального у пташки та літака? В них є крила.

«Що трапиться, якщо...» Що трапиться, якщо не зачинити холодильник? Що трапиться, якщо залишити ввімкнену воду? Слухайте поради своєї дитини! Деяким ви здивуєтесь самі. Така гра вчить мислити дитину.

«Один - багато» Стілець - стільці, лікар - лікарі, людина - люди, стіл - столи.

«Назви лагідно» Кіт - котик, дім - домик, лялька - лялечка, машина - машинка.

«Я знаю п'ять імен» Дитина плескає в долоні - Таня, Софія, Богдан, Оля, Діма. Назвати можна не тільки імена - назви тварин, квітів, види посуду, меблі тощо.

«Узагальнюємо» Ви називаєте: береза, дуб, клен. Дитина повинна узагальнити - це дерева. Чашка, ложка, виделка - це посуд. Літак, вертоліт, дирижабль - це транспорт (уточнюємо: повітряний)

«Антоніми» Високий - низький, важкий - легкий, вгору - вниз, чорний - білий і т.д.

«Аналогії» Назвіть дитині предмет, а вона придумає аналогії, які у неї виникли з цим предметом. Наприклад: склянка - скло, білка - горішки, зайчик - морква, льотчик - літак, книга - картинки.

«Консервуємо» Скажіть дитині, що у вас є трьохлітрова банка, в яку ви будете консервувати всі слова на звук [М], наприклад: мишка, машина, моль, морква, магазин, медуза, морозиво.

«Що зайве?» Мама каже: «У садочку ростуть: яблуко, персик, бегемот, малина». Дитина називає зайве або плескає в долоні, коли почує зайве слово.

«Я бачу щось....» Я бачу щось червоне - шукаємо очима всі червоні предмети та називаємо їх. Можна змагатися - хто побачить більше червоних (зелених, круглих) предметів.

«Загадуємо слово» Малюк загадує будь-яке слово. Мама за допомогою запитань намагається дізнатися - що це. Наприклад: воно їстівне? У нього є крила? Це полюбляє їсти зайчик? Потім можна помінятися місцями.

 

Джерело: https://www.logoclub.com.ua/