Як працювати з гіперактивною дитиною?
Працівникам освітніх закладів завжди треба пам'ятати, що гіперактивність, це не особливості темпераменту чи характеру дитини, не наслідок виховного процесу батьків, а медичний діагноз! Тому батьків треба сприймати не як першопричину «поганої» поведінки дитини, а спробувати зробити їх союзниками і разом, об'єднавши зусилля, допомогти дитині адаптуватися в колективі та отримувати знання.
Повторна комплексна оцінка
Термін дії висновку ІРЦ не обмежений у часі, крім випадків, коли рекомендовано та визначено дату повторного вивчення.
Чим відрізняється асистент вчителя та асистент дитини?
Дуже часто батьки плутають дві посади – асистент вчителя і асистент дитини. Тож ми зробили інфографіку-шпаргалку, що пояснює основну різницю.
10 правил комунікації з батьками дітей з особливими освітніми потребами
10 правил комунікації з батьками дітей з особливими освітніми потребами
Кілька правил, як переглядати індивідуальну програму розвитку
Кілька правил, як переглядати індивідуальну програму розвитку