Увага! Конкурс на заміщення вакантних посад ІРЦ продовжено до 14 вересня

  • 737

Загальні умови

Найменування і місцезнаходження інклюзивно-ресурсного центру

«Вільховецький інклюзивно-ресурсний центр» Вільховецької сільської ради Тячівського району Закарпатської області

С. Вільхівці, вул. Центральна, 101

Перелік вакантних посад

Вчитель-дефектолог; (з посадовим окладом, надбавками, преміями згідно чинного законодавства);

практичний психолог; (з посадовим окладом, надбавками, преміями згідно чинного законодавства);

вчитель-логопед; (з посадовим окладом, надбавками, преміями згідно чинного законодавства);

вчитель лікувальної фізкультури (вчитель-реабілітолог) (з посадовим окладом, надбавками, преміями згідно чинного законодавства);.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

  • копію паспорта громадянина України;

  • письмову заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;

  • копію (копії) документу (документів) про освіту із додатками;

  • копію трудової книжки;

  • письмову згоду на збір та обробку персональних даних;

  • мотиваційний лист довільної форми.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Документи приймаються з 12 серпня до 13  вересня 2020 року (8.00-17.00) за адресою: с.Вільхівці, вул. Центральна, 101

Місце, час та дата проведення конкурсу

 

14 вересня 2020 року о 10.00 за адресою: : с.Вільхівці, вул. Центральна, 118

За рішенням конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття вакантних посад педагогічних працівників комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Вільховецької сільської ради. Дата та час проведення конкурсу можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Богаченко Євгенія Василівна

тел. 0673120413

bogachenkoevgenia@gmail.com

Кваліфікаційні вимоги

Освіта

 

Для вчителя-дефектолога - вища педагогічна освіта за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія»;

Для вчителя-логопеда - вища педагогічна освіта ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Логопедія»;

Для вчителя лікувальної фізкультури (вчителя-реабілітолога)- вища освіта, кваліфікація в дипломі «вчителя-реабілітолога», «реабілітолога», «вчителя з лікувальної фізкультури».

Для практичного психолога-вища педагогічна (психологічна освіта) ступеня магістра (спеціаліста).

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

-Якісне виконання поставлених завдань

-Вміння вирішувати комплексні завдання

Технічні вміння

Вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, офісну техніку

Особистісні компетенції

Вміння працювати в стресових ситуаціях

Професійні знання

-Знання законодавства в сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами

-Міжнародні документи у сфері інклюзивної освіти.

-Право дітей з особливими освітніми потребами (далі - ООП) на освіту в Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту».

-Порядок організації інклюзивного навчання: у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 (зі змінами).

-Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545 (зі змінами).

-Знання основ спеціальної педагогіки

-Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.

-Причини порушень психофізичного розвитку.

-Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).

-Особливості розвитку, навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.

-Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно- рухового апарату.

-Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих дітей та дітей зі зниженим слухом).

-Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих дітей та дітей зі зниженим зором).

-Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення (в т.ч. з дислексією).

-Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з аутизмом.

-Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.

-Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.