Державна допомога для фермерів.

  • 361

Фото без описуДепартамент агропромислового розвитку облдержадміністрації інформує про можливість отримання фінансової підтримки для розвитку фермерських господарств. 

 

Постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 року    № 106 (із змінами 2020 року) затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання фінансової підтримки розвитку фермерських господарств.

Фінансова підтримка надається:

1) фермерському господарству, яке має чистий дохід (виручку) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік до 20 000 000 гривень, у власності та /або користуванні якого перебувають землі сільськогосподарського призначення; зареєстрованому в поточному році фермерському господарству, у власності та/або користуванні якого перебувають землі сільськогосподарського призначення, незалежно від обсягу чистого доходу (виручки);

2) сільськогосподарському обслуговуючому кооперативу, до складу якого входять одне і більше фермерських господарств, які відповідають вимогам, зазначеним у пункті 1, а інші – фізичні особи, у власності та/або користуванні кожної з яких перебувають землі сільськогосподарського призначення або тварин, ідентифіковані та зареєстровані відповідно до законодавства.

 

Напрями підтримки:

- бюджетна дотація за утримання корів;

- доплата на користь застрахованих осіб - членів/голови СФГ без набуття статусу юридичної особи ЄСВ;

- часткова компенсація витрат, пов’язаних з наданими сільськогосподарськими дорадчими послугами;

- бюджетна субсидія на одиницю оброблюваних угідь (1 гектар) – новоствореним фермерським господарствам;

- фінансова підтримка сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів;

- фінансова підтримка на поворотній основі

 

 

Напрям підтримки

Розмір підтримки

Хто може отримати?

Необхідні документи?

Гранична дата подачі документів

Куди подавати документи?

Бюджетна дотація за утримання корів

( контакт для консультацій:

Михайленко В. М. v.mykhailenko@
me.gov.ua)

5000 гривень але не більше ніж 250 000 гривень

фермерське господарство у власності якого перебуває від п’яти корів, ідентифікованих та зареєстрованих відповідно до законодавства, за кожну наявну, станом на 01 липня поточного року корову

Заявка та документи у паперовій або електронній формі, а саме:

- копія статуту фермерського господарства чи договору (декларації) про створення сімейного фермерського господарства;

- відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності та/або користування земельною ділянкою;

копію фінансового документа, що підтверджує наявність чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік (для фермерського господарства), а фермерські господарства, які зареєстровані в поточному році, – копію фінансового звіту або податкову декларацію платника податку за останній звітний період;

- довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

- довідку, видану Укрдержфондом в довільній формі та чинну на дату подання заявки, про відсутність простроченої заборгованості;

- довідка про відкриття поточного рахунка, видану банком;

- витяг з Єдиного державного реєстру тварин, виданий в установленому порядку.

до 01 жовтня

Мінекономіки

Доплата на користь застрахованих осіб - членів/голови СФГ без набуття статусу юридичної особи ЄСВ

(контакт для консультацій:

Сосновська Ю.В.

y.sosnovska@me.gov.ua)

Доплата здійснюватиметься протягом 10 років у розмірі від 0,9 до 0,1 мінімального страхового внеску виключно за умови сплати решти внеску головою/членами СФГ.

члени/голова сімейного фермерського господарства без статусу юридичної особи, яке утворене відповідно до статті 8-1 Закону України “Про фермерське господарство” та зареєстроване платником єдиного податку четвертої групи

заяви від себе та усіх членів сімейного фермерського господарства (за формою згідно з додатками 1 і 2 Порядку затвердженого постановою КМУ від 22.05.2019 №565)

До заяв голова фермерського господарства додає копію договору (декларації) про утворення сімейного фермерського господарства.

не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку місяця

Територіальний орган ДПС за місцем свого обліку як платника внеску

Часткова компенсація витрат, пов’язаних з наданими сільськогосподарськими дорадчими послугами

(контакт для консультацій:

Вітвіцька О. І.

o.vitvitska@me.gov.ua)

 

90% вартості, але не більше ніж 10 000 гривень

сільськогосподарська дорадча служба

Заяву та копії:

  • для отримання фінансової підтримки визначаються Мінекономіки.

     

 

новоствореним фермерським господарствам слід особисто подати до регіональних відділень Укрдержфонду

Фінансова підтримка на поворотній основі

(Контакти для консультацій:

Поплавська А. М.

apoplavska@me.gov.ua

Маркова І. П.

ukrdergfond@ukr.net)

на конкурсних засадах у розмірі, що не перевищує 500 тис. гривень

усі фермерські господарства окрім фермерських господарств, які мають заборгованість перед Фондом та його регіональними відділеннями, яких визнано банкрутами, щодо яких порушено справу про банкрутство та які перебувають у стадії ліквідації, а також у яких виявлено факти незаконного одержання та/або нецільового використання бюджетних коштів.

Фермерські господарства подають до регіональної комісії заявку у двох примірниках за формою, визначеною Мінекономіки, і такі документи:

- копію статуту фермерського господарства із статусом юридичної особи або копію договору про створення сімейного фермерського господарства - для фермерських господарств, що створені без набуття статусу юридичної особи відповідно до статті 8-1 Закону України “Про фермерське господарство”;

- копію статуту сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу, членом якого є фермерське господарство, або протокол рішення установчих зборів про створення такого кооперативу (в разі наявності);

- копії документів, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою;

- довідку про реквізити банківського рахунку фермерського господарства;

- довідку, видану виконавчим комітетом сільської, селищної чи міської ради, районної, Севастопольської міської держадміністрацій, про те, що фермерське господарство має відокремлену фермерську садибу (для надання фінансової підтримки на безповоротній основі);

- баланс та звіт про фінансові результати фермерського господарства за останній звітний період за встановленою формою.

довідку про відсутність (наявність) заборгованості з податків і зборів, видану органами доходів і зборів;

копію заяви про перехід на виробництво органічної продукції (сировини), поданої до органу з оцінки відповідності (у разі наявності);

копію титульної сторінки проектно-кошторисної документації на створення та зрошення багаторічних насаджень (у разі наявності);

бізнес-план з техніко-економічним обґрунтуванням доцільності надання фінансової підтримки фермерському господарству із зазначенням графіка повернення коштів;

пропозиція фермерського господарства щодо способу забезпечення виконання зобов'язання.

.

протягом 30 календарних днів з моменту публікації в друкованих засобах інформації оголошення про проведення конкурсу

фермерським господарствам слід особисто подати до регіональних відділень Укрдержфонду

Фінансова підтримка сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів

(Контакт для консультацій:

Присяжнюк Н.А.

n.prysiazhniuk@me.gov.ua)

до 3 млн грн

Сільськогосподарський обслуговуючий кооператив до складу якого входять одне і більше фермерських господарств, які мають чистий дохід (виручку) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік до 20 млн грн

Кооперативи подають заявку та такі документи

- копію статуту кооперативу та список його членів дійсний на дату подання заявки ;

- довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, у паперовій або електронній формі;

- інформацію з Єдиного державного реєстру тварин про наявну кількість поголів’я корів (кіз, овець) станом на 1 січня поточного року (щодо членів кооперативів, які провадять діяльність у галузі тваринництва);

- інформацію з Державного реєстру потужностей операторів ринку про наявність відповідних потужностей (щодо членів кооперативів із заготівлі та переробки продукції бджільництва);

- відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності та/або користування земельною ділянкою (щодо членів кооперативів, які провадять діяльність у галузі рослинництва);

- баланс і звіт про фінансові результати за останній звітний період або копія фінансового звіту за останній звітний період, що передує поданню заявки ( для кооператив зареєстрованих у поточному році);

- підтвердні документи про часткову оплату або придбання кооперативом техніки та обладнання;

- документи, що підтверджують реєстрацію техніки, якщо техніка підлягає реєстрації.

до 01 жовтня

Уповноваженим банкам, що підписали з Мінекономіки Меморандум про загальні засади співробітництва.

(Перелік уповноважених банків має бути розміщений на сайті Мінекономік

Перелік уповноважених банків які підписали Меморандум з Мінекономіки з питань реалізації державної підтримки сільгосптоваровиробників станом на 17 червня 2020 року

 

з/п

Назва банку

1.

АТ АКБ «Львів»

2.

АТ «БАНК ВОСТОК»

3.

АТ «МТБ БАНК»

4.

АТ «МОТОР-БАНК»

5.

АТ КБ «Глобус Банк»

6.

АТ «Райффайзен Банк Аваль»

7.

АТ АБ «Укргазбанк»

8.

АТ «ОТП Банк»

9.

АТ «ПУМБ»

10.

АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК»

11.

АТ «АКБ «РАДАБАНК»

12.

АТ «СХІДНО-УКРАЇНСЬКИЙ БАНК «ГРАНТ»

13.

АТ «Кредобанк»

14.

АТ «АЛЬФА-БАНК»

15.

АТ КБ «ПриватБанк»

16.

АТ «ПРАВЕКС БАНК»

17.

ПАТ «БАНК «КЛІРИНГОВИЙ ДІМ»

18.

АТ «Укрексімбанк»

19.

АТ «АГРОПРОСПЕРІС БАНК»

20.

АТ «МЕГАБАНК»

21.

ПАТ АБ «ПІВДЕННИЙ»

22.

АТ «БАНК АЛЬЯНС»

23.

АТ «Ощадбанк»

24.

АТ «АКЦЕНТ-БАНК»

25.

АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО»

26.

АТ «ПОЛІКОМБАНК»

27.

АТ «ТАСКОМБАНК»

28.

АТ АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК»

29.

АТ «МетаБанк»

30.

АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ»

31.

АТ «Прокредит Банк»

32.

АТ «Кредитвест Банк»

 

За додатковою інформацією ви можете звернутися до департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації м. Ужгород, пл. Народна 4, 2 - поверх, кабінет 226, начальник відділу рослинництва, землеробства,  продовольства та механізації сільського господарства Павлик Сніжана Іванівна моб. 050 103 96 39, тел.(0312) 63-05-19.