У Вільховецькій громаді 2 загальноосвітні школи І-ІІІ ступенів реорганізовані в  опорні школи. Що змінилося по суті?

  • 795

Внаслідок реорганізації загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів у Вільховецькій об’єднаній територіальній громаді  створені 2 опорні школи: Вільховецький заклад загальної середньої освіти (далі ЗЗСО) та Вільховецько-Лазівський заклад загальної середньої освіти,  з приєднанням до них філій.

 

Вільховецько-Лазівська опорна школа

 

Вільховецький ЗЗСО

Опорна школа – заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів (юридична особа), що надає повну загальну середню освіту, забезпечений кваліфікованими педагогічними кадрами, має сучасну матеріально-технічну і навчально-методичну базу, зручне розташування і забезпечує поглиблене вивчення окремих предметів.  

Вільховецька опорна школа

 

 

 

До Вільховецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів приєднано Вільхівчиківську ЗОШ І-ІІ ступенів, яка внаслідок реорганізації стала філією  Вільховецького ЗЗСО.

 

 

До Вільховецько-Лазівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів приєднано  Раківську ЗОШ І-ІІ ступенів, та  Вільховецько-Лазівську ЗОШ І ступеня, які стали філіями Вільховецько-Лазівської опорної школи.

 

Філія опорної школи – це територіально відокремлений структурний підрозділ опорної школи (фізична особа), що утворюється з метою надання рівного доступу до якісної освіти та наближення місця навчання дітей до місця їх проживання.

Добрянську ЗОШ І-ІІІ ступенів визнано спроможним закладом загальної середньої освіти, тобто такий,  який в межах навчального року може забезпечити надання освіти, за денною формою навчання, максимальній кількості учнів. 

 

Тож відтепер:

  •  ЗОШ І-ІІІ ступенів (загальноосвітня школа) змінено на ЗЗСО (заклад загальної середньої освіти);

  • ЗОШ І-ІІІ ступенів - Добрянську школу, через відсутність філій не реорганізовано в опорну школу, проте визнано спроможнім закладом загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів.

  • ЗОШ І-ІІ ступенів реорганізовано у філії опорних шкіл;

  • директор ЗОШ І-ІІІ ступенів  називається директором ЗЗСО;

  • директор ЗОШ І ступеня та ЗОШ І-ІІ ступенів має посаду  завідувача філії.

 

Такі зміни в освітні сфері передбачені освітньою реформою “Нової української школи”. 

“Нова українська школа”  не просто передбачає зміни назв шкіл. Це зміна у підході до навчання та змісту освіти, адже головне завдання вчителя - прислухатися до  думки учня, навчити дитину критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. 

  В свою чергу, для того, аби вчитель імпровізував та експериментував у підходах до навчання, реформа покликана сприяти його професійному та особистому зростанню, а також підвищувати його соціальний статус.

Нова українська школа передбачає співпрацю між усіма учасниками освітнього процесу: учнями, батьками та вчителями.

Реорганізаційні зміни вступають в дію з 1 серпня 2020 року.